Selecteer een pagina

F.A.Q.

Bekijk hier de veelgestelde vragen.

Algemeen

Heeft Las Pakket een fysieke winkel?

Las Pakket verkoopt op dit moment uitsluitend via de webwinkel. Wil je de producten in het echt bekijken? Bezoek dan één van onze verkooppartners. Klik hier voor een overzicht van alle locaties.

Wat is de beste manier om contact met jullie op te nemen?

De chat is de snelste manier om met ons in contact te komen. Is er geen medewerker online? Dan kun je daar ook een bericht achterlaten. Wij beantwoorden je vraag zo snel mogelijk. Voor contact per e-mail kun je gebruikmaken van het contactformulier.

Bestellen

Zijn alle producten op voorraad?

Alle producten in de Las Pakket webshop zijn op voorraad in ons magazijn. Wanneer een product uitverkocht is zal dit weergegeven worden.  

Hoe plaats ik een bestelling?

Bestellen in onze webshop

  1. Voeg de producten die je wilt bestellen toe aan je winkelwagen door op “Toevoegen aan winkelwagen” te klikken.
  2. Bekijk je geselecteerde producten in het winkelwagenoverzicht.
  3. Klik op “Afrekenen” en vul je gegevens in, zodat we je bestelling naar het juiste adres kunnen sturen.
  4. Kies je betaalmethode en ga akkoord met de algemene voorwaarden.
  5. Na een succesvolle betaling ontvang je een bevestiging per e-mail.
  6. Zodra je bestelling is verwerkt in ons magazijn, krijg je een track & trace-code om je pakket te volgen.

Heb je vragen over je bestelling? Neem gerust contact met ons op!

Verzenden

Hoe snel word mijn bestelling verzonden?

Bestellingen die op werkdagen vóór 16:00 uur worden geplaatst, worden dezelfde dag nog verwerkt en meegegeven aan PostNL. In de meeste gevallen wordt je bestelling de volgende dag bezorgd.

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Na het bestellen ontvang je een e-mail met een track & trace-code, zodat je je bestelling kunt volgen via PostNL Track & Trace.

Betalen

Welke betaalmethode kan ik gebruiken?

Momenteel werken wij uitsluitend met IDEAL.

Retour

Hoe kan ik mijn product retour sturen?

Las Pakket hanteert een retourtermijn van 14 dagen. Voor verdere retourinstructies kun je contact opnemen met de klantenservice via de chat of het contactformulier.